Menü Menü

Kifejezett célunk és törekvésünk, hogy minden Ügyfelünket egyenrangú Partnernek tekintsünk. Különösen ügyelünk arra, hogy a minket választó felvonó üzemeltetők mindig a saját egyedi igényeiknek megfelelő szolgáltatást kapják.
A költségeik tervezhetőek legyenek, de ugyanakkor a piaci versenyben elérhető legjobb árat kapják az általuk igényelt szolgáltatásokhoz.
Értékeink, hogy:

  • Hibabejelentéseknél a lehető leghamarabb kiérkezünk a helyszínre a szerződés típusától függetlenül.
  • Célunk, hogy a berendezések a lehető legrövidebb ideig álljanak.
  • A karbantartásokkor mindig dokumentáljuk az elvégzett munkát és tájékoztatjuk a Partnert a várható javításokról.
  • A helyszínre érkezéskor és távozáskor informáljuk a Partner helyi képviselőjét.
  • A Felvonóellenőr által kiírt pontokat karbantartáskor „szó nélkül” elvégezzük, vagy a megbeszélt határidő alatt ajánlatot készítünk rá.
  • A megkeresésekre és ajánlatkérésekre mindig a lehető legrövidebb időn belül válaszolunk.
  • Telefonon és e-mailen mindig elérhetőek vagyunk.
  • A szerződésben vállalt határidőt magunkra nézve alapszabálynak tekintjük.
  • Mindig megfelelünk a szakmánkra vonatkozó Jogszabályoknak és Szabványoknak.
  • Elengedhetetlennek tartjuk, hogy a szerelő és vezető kollégáink egyaránt felvonós szakemberek legyenek